יום קר במיוחד בקולנוע של גלובוס

 

הלכנו בשבת, אבא, אימא ושני ילדים, לראות את "רכבת לקוטב", בקולנוע גלובוס במגדלי עזריאלי. באנו בשעה שתיים, תחילת הסרט, ומצאנו קופה אחת בלבד פתוחה, ומאחוריה משתרך תור של עשרות אנשים. יש שם חמישה או שישה בתי קולנוע, אז למה לא פותחים עוד קופה? התקרבתי לקופה, ומצאתי עליה שלט "בשל תקלה לא יופעל החימום באולמות". כלומר, גם קר וגם מאוחר. מה עושים? קטעתי בחספוס ישראלי אופייני את זה שרכש באותו רגע כרטיסים ושאלתי את האישה מאחורי האשנב, למה לא פותחים עוד קופה. היא אמרה שהיא לבד היום. ניגשתי אל פתח הקולנוע, אולי יהיה נציג ההנהלה או משהו. עמדה שם אישה, והסדרן בפתח אומר לה בזו הלשון "גברתי, ככה את מדברת, אז אין לי מה להוסיף, לא מדבר אתך", והיא אומרת, "אדוני, החימום שלכם התקלקל, אני עם ילדים, כל מה שביקשתי ממך זה להיכנס רגע ולבדוק אם לא יהיה להם קר באולם", והוא עונה, "דיברת אליי בגסות, לא רוצה לענות לך", והיא, "תסלח לי, מה אמרתי לך?". היה לי בעצמי כמה דברים לומר לאיש, אבל רציתי להשיג תוצאות כי ידעתי שאני משחק כעת על זמן פרסומות. אמרתי שאני רוצה לדבר עם מישהו מההנהלה, והוא הצביע על ההיא מהקופה.
מה יש להוסיף? גלובוס גרופ צודקים. בשביל מה לתת שירות ולגלות אחריות ולתת דין וחשבון? בלובי סוחטים את ברזי הקולה ומערימים את דליי הפופקורן, ובחוץ עוד ועוד צרכנים פראיירים מצטופפים בתור. אנחנו מכל מקום, ויתרנו על הנסיעה הזאת לקוטב.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • קוהלת  On דצמבר 19, 2004 at 2:11 am

    עכשיו גילית שכמעט בכל מקום בארץ הזו נותנים שירות דפוק?
    בארגנטינה הפילו את הממשלה,והפכו ממש את כל המדינה,על הרבה פחות ממה שהולך בארץ הזו,אבל אצלנו?
    חלילה.
    אצלנו אנשים כבר מתחילים להתאבד בגלל בעיות כלכליות,כמעט כמו בשנות השלושים באמריקה,אבל אצלנו,המגיבים בויי-נט מתווכחים בוויכוח תיאולוגי לוהט,ברמה של גנון בערך,אם ישאלוהים/אין אלוהים.
    לא יודע אם יש,או אין אלוהים,אבל בטוח שיש במשרד האוצר ביבי אחד אטום ומלא שביעות-רצון עצמית,שטוען שאין עניים,אין רעבים,והכל בסדר,ובכלל,שכל הפרזיטים יילכו לעבוד.
    מה זאת אומרת שאין צקוצות עבודה?
    שינקו רחובות,מה יש זו עבודה שלא מכבדת את בעליה?
    ראיתי עכשיו בויי-נט,כותרת על שני זקנים בירושלים,שכמעט קפאו שם,כנראה בגלל שלא היה להם חימום בקור ירושלמי נוראי,בטח גם הם איזה פרזיטים ש"יילכו לעבוד",נכון,ביבי?
    לא נורא,אינשאללה,בבחירות הבאות ביביהו כבר יהיה ראש-הממשלה.

  • ימימה  On דצמבר 19, 2004 at 9:51 am

    על הקפאת בתי הקולנוע. הידע שלי מתבסס בעיקר על הסינמטק, כי לאחרים אני נכנסת אולי פעם בשנה. אבל שם זה נורא. בקיץ, כשבחוץ שלושים וחמש מעלות, צריך להגיע לסינמטק עם סוודר אם רוצים לשרוד את כל הסרט.

    תגיד, סביר להפעיל מזגן בימים שכאלה.

    אבל מה עם החורף? כשבחוץ עשר מעלות או פחות, הם מפעילים את המיזוג. בחיי, אני לא מגזימה. אמנם לפחות בחורף אתה בא באופן טבעי לבוש יותר, ועדיין, אני מעדיפה לראות סרט בלי מעיל עלי.

  • J  On דצמבר 19, 2004 at 3:11 pm

    כל פעם שלא מדליקים מזגן צועקים על הסדרנים שחם, כל פעם שמדליקים צועקים שקר – נו אז אי אפשר לרצות את כולם וממילא תמיד חצי מהאנשים חם להם והחצי השני קופא.

  • ליאור  On דצמבר 19, 2004 at 4:06 pm

    "אמרתי שאני רוצה לדבר עם מישהו מההנהלה, והוא הצביע על ההיא מהקופה."

    אני חושב שזה יפה שהמנהלים הבכירים ברשת גלובוס מחליפים את הקופאיות בסופי שבוע.

    לעניין הקולנוע, אסור ללכת לקולנוע בארץ, השרות פשוט מחריד. נהג כמוני: ניתן לקנות היום די בזול מקרן LCD, מורידים סרטים מהרשת ומקרינים לילדים.

כתיבת תגובה

