ספרים רבותיי (מחר ודי)!

 

 

בית אריאלה מנהל היום (אבוד לכם) ומחר (מתשע בבוקר עד שתיים בצהריים) את המכירה הרבע-שנתית שלו. שווה לכם, גם אם סוחרי הספרים היו שם הבוקר ולקחו כבר כמה מאות ספרים. הסוחרים הללו מחכים עם מכוניות חונות ברוורס צמוד לפתח כבר בתשע, ועם זאת, כשהגעתי לשם כעבור שעה, ראו צילום, עדיין נשאר מבחר עצום של ספרים.  שווה לכם. הסוחרים תמיד מפספסים, ואפשר למצוא שם את "זיכרונותיו של יקה", או "בית ספר לדיקטטורים", אם למנות שתיים מרכישותיי. מדובר בתהליך מתיש, אבל אני נוהג לחשוב על ספר שאני מחפש כבר שנים ועל הדרך, אני מופתע לגלות דברים נוספים. כך למשל, אני לוקח ספרי-מתנה לחברים פריקים שלי – קרל פרנקנשטיין הנורא ותיאוריות החינוך הגזעניות שלו, כרך חוברות "איתנים" משנות ה-60', זיכרונות של אסירי ציון ושל נשים נשכחות מן היישוב, וכל מיני ספרים שחנויות לא היו יודעות מה לעשות אתם ואתם תתנפלו על הספרים הללו כמוצאי שלל רב. גם הלהיטים של פעם, מ"רחוב המדרגות", דרך "שידה ושדות" ו"פצעי בגרות", פנחס שדה וכל זיכרונות הביטחוניסטים למיניהם, שאמרו לנו איך לפתור את המצב, וכל כתבי גלילה רון פדר לילדיכם, וכרך אחרי כרך של האנציקלופדיה העברית. כל זה, שלושה שקלים לספר!  ובונוס, גיליתי שם לא מעט ספרים של כותבי "רשימות", כולל כמה הקדשות, כך שתוכלו לזהות מי החארות שנפטרו מהספרים שלכם

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אש'א  On דצמבר 5, 2006 at 10:11 pm

    ממש לא יכולה מחר. איך אפשר לדעת על הפעם הבאה?
    הכי אני אוהבת חיטוטי ספרים 😦

  • דוד שליט  On דצמבר 5, 2006 at 10:40 pm

    המכירה הבאה, כך רשמו לי על הקבלה, תהיה ב-6 במרץ. בעיקרוןם מכוונים לימי שלישי ורביעי ראשונים בחודשים מרץ-יוני-ספט-דצמבר. והסטוקים לא נגמרים

  • אשא  On דצמבר 6, 2006 at 4:29 pm

    .

  • אשא  On דצמבר 6, 2006 at 4:29 pm

    .

  • אשא  On דצמבר 6, 2006 at 4:30 pm

    .

  • דוד שליט  On דצמבר 6, 2006 at 8:48 pm

    🙂

  • יפעת  On דצמבר 6, 2006 at 11:56 pm

    שלום דוד, שמחה סוף סוף לראות את הפנים העומדות מאחורי השם שהוזכר רבות ע"י אבי ז"ל דוד רוזנברג מחיפה.
    אבא היה שומר לי את הכתבות שלך במגזין גלובס ומראה בגאווה.

  • דוד שליט  On דצמבר 7, 2006 at 1:09 am

    מקווה שתחזרי לקרוא כאן תגובה שלי. שמח לשמוע ממך. אנא, כתבי לי ישירות למייל

כתיבת תגובה

