היכונו לביאת המפרסם

 

 

 

מודעות פרסומת
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שרון רז  On נובמבר 13, 2007 at 7:05 pm

    כן, כן, ובדיוק היום ראיתי את השלט הזה או שלט דומה באיזור דרום ת"א, וגם לי צצה מחשבה לא נעימה

  • ספוטניק  On נובמבר 15, 2007 at 3:42 pm

    נו, זה רק עוד חלק מתהליך הדרדרות ארוך טווח.

    לאחרונה חשבתי על תרחיש אפוקלפיטי שכלל נהירה המונית לארצות הברית, המציעה גרין קארד בתמורה לצפייה בפרסומות. כל עוד אתה לובש את שעון הפרסומת שלך, אתה אזרח אמריקאי לכל דבר, אבל ברגע שתסיר אותו… משטרת ההגירה תהיה בעקובתיך.

    יש עוד כל כך הרבה מרחבים ציבוריים שמאוימים תדיר על ידי חברות פרסום, שלא לדבר על מערכות חינוך, ותרבות, שהן מטרה נכספת בעבור חברות אלו.אם סלקום, או ארומה, יהפכו יום אחד לפלטורמה מקובלת להפצת תוכן, הרי שאמנים שנוגדים את "רוח סלקום," לא יוכלו להגיע לקהל הרחב. יש חשיבות מכרעת לזה שחינוך ותרבות אמורים להישאר חפים מפרסום, והעובדה שזה מתחיל להשתנות היא על הפנים.

    מה שמזכיר לי שאם.טי.וי פתחה לא מזמן רשת חברתית שעוסקת באקטיביזם, מה שגורם לך לתהות מה יקרה אם מישהו ירצה לפתוח שם חלק על אנטי-גלובליזציה, לאור העובדה שאם.טי. וי היא תאגיד מפלצתי בפני עצמו, וההאמא של כל אמצעי השיווק המלוכלכים לנוער.

    ובכלל, עד שלא נראה מצבות ממומנות ע"י רונלד מקדולנד, כדי לעשות עוד כמה ג'ובות בדרך אל הקבר, אני חושב שיש עוד הרבה לאן להתרחב.

    פרסומות על הפגוש, למשל, לסיבסוד מחירי הדלק. איזה שכיר ממוצע יסרב לזה? מה איכפת לך מה מוקרן לך על התחת, בזמן שהנהג מאחוריך נאלץ לראות שלטים שמכווינים אותו למסעדות באזור, ותחנות דלק..

    הטכנולוגיה הרי כבר כאן.

    רק צריך מישהו עם מספיק מעוף, ומעט מצפון, ולא חסרים כאלה.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: